S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

Jsme na facebooku https://www.facebook.com/www.cbmenu.cz/?ref=aymt_homepage_panel

PARTNEŘI

Praha

PLZEŃ

 

Chýnov

 

Tábor

STRAKONICE Jiří Bambásek, Němětice 43, Volyně 38701, +420777810306 www.stmenu.cz

Kropáčková Ivana - Zdravá výživa -  Poliklinika JIH, Matice školské 17 / vchod z  Tylovo ul. /, České Budějovice , +420606247529, iva.kropackova@seznam.cz

Ing. Milena Soudná, Kondiční klub MS, Palackého sady 185, Písek 39701, +420723490007, kondice.ms@gmail.com

 

HARMONIE - prodejna zdravé výživy, Senovážné nám. 9, České Budějovice, +420 734277906

 

 


KONTAKTY

CBmenu s.r.o.
Puklicova 897/75
370 04 České Budějovice
tel: 724 325 433, 724 625 007
fax: IČ: 057 34 932
obchod@cbmenu.cz
výdej obj zboží - Plzeň -Litice 724 325 433
výdej obj zboží - České Budějovice 724 625 007

NOVINKY

arr3Akce - novinkyVlevem sloupci nabidky e-shopu najdete AKCE-novinky, po rozkliknuti zde najdete jak zbozi v akci -... arr3Nemusíte trávit léto u plotny Rodičům.cz: UŽ NEMUSÍTE TRÁVIT LÉTO U PLOTNY, ABYSTE ZDRAVĚ NAKRMILI RODINU Plnohodnotné,... arr3Kdo u nás nakupuje?Zúčastnili jsme se 1.sportovního veletrhu v Českých Budějovicích. Mezi jinými byl hostem p. Havlíček... arr3Bezlepkové jídlo a sporthttp://www.sport.cz/ostatni/tenis/clanek/495086-djokovice-vynesla-na-vrchol-bezlepkova-dieta-ted-o-t... arr3Příspěvek na nákup bezlepkových potravinVyberte, nakupte, doklad je samozřejmostí a uplatněnte .......viz...

ZBOŽÍ V AKCI

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 55 Kč
skladem
naše cena 89 Kč
skladem
naše cena 70 Kč
skladem

OBCHODNÍ PODMÍNKY, REKLAMACE
Obchodní podmínky a reklamační řád

OBCHODNÍ PODMÍNKY

EET

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“ (platí od 1.3.2017)

V souvislosti se zavedením EET, zákazník souhlasí s vystavením elektronické účtenky s EET, která bude odesílána na jeho e-mailovou adresu, zadanou u dané objednávky. (platí od 1.3.2017)

Rádi bychom upozornili, že objednávka v jakémkoliv eshopu je závazná a dle zákona je povinností kupujícího zboží převzít, protože odesláním objednávky uzavíráte kupní smlouvu. Pokud se tak nestane a balík se vrátí, budeme po Vás vymáhat náklady vynaložené na zaslání balíku. Tímto se omlouváme všem slušným zákazníkům.

Obecná ustanovení

  • Tyto obchodní podmínky upravují vztah mezi prodejcem (také "dodavatelem") a zákazníkem.
  • Odesláním objednávky vyjadřuje zákazník svůj souhlas s těmito Všeobecnými obchodními podmínkami.
  • Tyto obchodní podmínky jsou závazné pro obě strany.
  • Provozovatel internetového obchodu si vyhrazuje právo tyto Všeobecné obchodní podmínky změnit. Změna se však neuplatňuje zpětně na již přijaté objednávky.

Objednávání zboží

  • Zboží lze objednávat prioritně pomocí internetových stránek - nákupního košíku, dále popř. emailem nebo telefonicky.
  • Každá taková objednávka musí obsahovat:
    • 1.kontaktní údaje (jméno a příjmení, doručovací adresa, e-mail, telefonický kontakt), vyplněním těchto kontaktních údajů, objednatel souhlasí se zasíláním obchodích zdělení naší společnosti.
    • 2.způsob platby za zboží
    • 3.objednávané zboží určené číslem, popř. názvem a dalšími vlastnostmi (velikost balení jako objem, obsah...).
  • Přijatá objednávka se stává návrhem kupní smlouvy, kupní smlouva vzniká dodáním zboží.
  • Přijaté objednávky jsou závazné, není vyžadováno žádné další potvrzení objednávky.

Storno objednávky, zrušení objednávky, změna objednávky

  • Zákazník má právo zrušit objednávku do doby, než bude přijata ke zpracování, nejpozději však do 2 hodin od přijetí objednávky systémem.
  • Zákazník musí v takovém případě oznámit záměr zrušení objednávky telefonicky nebo e-mailem a uvést ID objednávky.
  • ID objednávky obdrží zákazník v potvrzovacím e-mailu bezprostředně po přijetí objednávky.
  • Prodejce si vyhrazuje právo objednávku zrušit nebo upravit, za předpokladu, že:
    • 1.se podstatně změnila cena zboží, popř. objednané zboží není dlouhodobě dostupné
    • 2.zákazník nedodržel tyto Všeobecné obchodní podmínky nebo s nimi nesouhlasil nebo
    • 3.v minulosti opakovaně nepřevzal výrobky.
  • O zrušení objednávky ze strany dodavatele je dodavatel povinen o této skutečnosti informovat zákazníka na některý z uvedených kontaktů.

Platba za objednané zboží

  • Zákazník se zavazuje uhradit částku za objednané zboží a dopravné (poštovné) způsobem zvoleným v objednávce zboží.
  • Zvolí-li zákazník bezhotovostní formu úhrady (převodním příkazem) za objednané zboží, je povinen tuto platbu provést bez odkladu. Pokud nebude objednávka uhrazená do 5 pracovních dnů, bude stornována bez nutnosti souhlasu zákazníka.
  • Bankovní spojení pro platby : Fio banka a.s. , č.ú.: 2400226729 / 2010

Doručení zboží

  • Zboží je doručováno prostřednictvím služeb  PPL,  (dále jen doručovatel), nebo je možné si zboží osobně vyzvednout po předchozí domluvě ve skladě, viz.kontakt
  • Za doručení zboží prostřednictvím doručovatele je účtována částka za poštovné dle cen přepravného v sekci Dodací podmínky
  • Dodací lhůta u zboží skladem je 2-3 dny. Prodejce nezodpovídá za dodací lhůty doručovatele.
  • V případě nemožnosti dodržet dodací lhůtu Vás kontaktujeme a budeme Vás o této skutečnosti informovat.
  • O předání zásilky doručovateli je zákazník informován prodejcem prostřednictvím informačního e-mailu na kontakt uvedený v objednávce.

 

 

Ochrana osobních údajů

S osobními údaji bude nakládáno dle zákona č.101/2000 Sb. o osobních údajích. Osobní údaje nebudou poskytovány třetím osobám a ke komerčním účelům. Naše společnost je registrována u Úřadu pro ochranu osobních údajů, pod číslem 00043836.

Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.

Prodávající si vyhrazuje právo použít osobní údaje pro průběžné zasílání informací o novém zboží. Kupující může prodávajícímu sdělit, že chce ukončit zasílání obchodních sdělení, a to na elektronickou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy, aniž by mu tím vznikly jakékoliv náklady.

Osobní údaje kupujících jsou považovány za důvěrné informace a nebudou poskytnuty třetím osobám. Osobní údaje kupujících jsou užívány pouze pro činnost provozovatele virtuální prodejny Hotovky.EU  a v souvislosti s danou obchodní transakcí a dopravou zboží, případně k poskytnutí recenzí na náš výrobek, případně e-shop, v porovnávači zboží Heuréka a Zboží.

Prodávající prohlašuje, že zpracování osobních údajů kupujícího provádí určení pracovníci prodávajícího.
Kupující tímto prohlašuje, že vyplněním a potvrzením formuláře „Košík“ souhlasí, ve smyslu §5 odst. 2 zákona č. 101/2000 Sb., se zpracováním všech svých osobních údajů poskytnutých prodávajícímu.

 

Řešení sporů

Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.

Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).

Ostatní
Spotřebitelem se rozumí člověk, který na rozdíl od prodávajícího při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti ani v rámci samostatného výkonu svého povolání.

Ostatní zde neuvedené záležitosti se řídí občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.), zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) a dalšími právními předpisy, ve znění pozdějších právních předpisů.

Smlouva a otázky související se řídí českým právem.

Změny obchodních podmínek v jiné než oboustranně odsouhlasené písemné formě jsou vyloučeny.

Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 1. ledna 2014.

 

 

REKLAMAČNÍ ŘÁD
Naším cílem je vyřešit reklamaci vždy k Vaší spokojenosti.

Reklamační řád vychází z Občanského zákoníku a vztahuje se pouze na zboží, jehož reklamace je řádně uplatněna v záruční lhůtě.

Souhlas s reklamačním řádem a seznámení se s ním

•Souhlas s reklamačním řádem a seznámení se s ním stvrzuje zákazník odesláním objednávky, provedením platby na účet nebo převzetím zboží od přepravce a stvrzení tohoto svým podpisem.
•Převzetím zboží se rozumí okamžik, kdy je zboží převzato od prodejce, dopravce.
Povinnost překontrolování zboží

•Každá zásilka je pojištěná, proto je zákazník povinen zkontrolovat dodávku, není-li viditelně poškozena nebo poničena.
•Pokud je zásilka poničena, zákazník nepřijme zásilku a neprodleně kontaktuje obchodníka.
•Pokud zákazník zjistí jakýkoliv rozdíl mezi fakturou a skutečně dodaným zbožím, nebo neobdržel se zásilkou fakturu - daňový doklad, je povinen ihned informovat obchodníka, pokud tak neučiní, vystavuje se nebezpečí, že pozdější případná reklamace nebude uznána.
Uplatnění reklamace

•K reklamačnímu řízení bude přijato pouze kompletní zboží s přiloženým dokladem o koupi, fakturou či jiným dokladem stvrzujícím nákup u prodejce. Reklamaci je možné uplatnit e-mailem nebo telefonicky a to na adrese:
CB MENU, Puklicova 897/75, 370 04 České Budějovice, +420725625007, +420724325433, e-mail obchod@cbmenu.cz

Zboží lze reklamovat, jestliže:

•bylo dodáno zboží s vadou
•bylo dodáno jiné než objednané zboží.
Zboží nelze reklamovat, jestliže byl vadný stav způsoben:

•použitím výrobku pro jiné účely než ke kterým je určen,
•nesprávným skladováním výrobku,
•běžným používáním výrobku (skryté vady),
•živly jako je voda, oheň, blesk nebo jiný elektrický výboj a pod.
•doručovatelem
Nelze přijmout k reklamaci zboží bez dokladu prokazující nákup u prodejce. Reklamace nebude také přijata z důvodu nevyhovujících vlastností zboží. Na takovéto situace se vztahuje Garance vrácení peněz.

Postup reklamace

•Zákazník neprodleně informuje prodejce o zjištění vadného stavu výrobku.
•Zákazník zašle vadné zboží, doručený doklad a popis vady na adresu prodejce: CB MENU, Puklicova 897/75, 370 04 České Budějovice

•Náklady spojené s doručením vadného zboží hradí zákazník.
•Prodejce je povinen vyřídit reklamaci nejpozději do 14 dnů od doručení vadného zboží zákazníkem zpět.
•V případě potřeby je možné požádat zákazníka o souhlas s prodloužením 14denní lhůty o dalších 14 dnů.
•Zákazník bude o vyřízení reklamace informován telefonicky, emailem nebo písemně ve stanovené lhůtě.
•Prodejce si vyhrazuje právo nepřijmout zásilky s dobírkou či doručované jiným způsobem než je stanovený v tomto reklamačním řádu.
Garance vrácení peněz oproti nepoškozenému zboží do 14 dnů bez udání důvodu.

•Zákazník má možnost v souladu se zákonem č. 367/2000 ze dne 14. září 2000 vrátit zboží do 14 dnů od doručení bez udání důvodu.
•Aby bylo možno tomuto vyhovět, je nutné:
?Zboží, které budete odesílat v rámci této záruky zpět na adresu obchodníka, musí být v původním obalu, nesmí být použité, bez porušení ochranných pečetí nebo nálepek pokud na zboží jsou. Musí být nepoškozené, kompletní a s originálním dokladem o koupi.
?Zboží zaslané na dobírku nebude přijato.
?Doporučujeme zboží pojistit. Odpovědnost za vady vzniklé přepravou tak ponese přepravce.
?Částka za poštovné a balné a další doplňkové služby se nevrací.
?Částky za zboží budou prioritně vráceny bezhotovostním způsobem na bankovní účet sdělený zákazníkem. V případě vrácení jiným způsobem bude vrácená částka snížena o náklady spojené se zasíláním peněz prostřednictvím doručovatele.
Závěrečná ustanovení

•Tento reklamační řád nabývá účinnosti dnem 15.3.2012

•Změny reklamačního řádu jsou vyhrazeny.



NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ